Smartistika

Handmade bits & bobs

Texans arreglats – Mended jeans

P1160099

english

 

Yupii! Ja em puc tornar a posar els meus vells texans! Mira que en tinc varis i de més nous, però aquests són tan còmodes !

Amended jeans

Al principi les petites estripades encara quedaven “guais” i relativament bé, però a base de portar-los cada vegada s’anaven fent més grans, i definitivament vaig deixar de posar-me’ls quan se’m va fer una gran estripada al trassero!

ripped jeans

Era una de les coses que tenia pendents de fer des de feia temps. Però finalment m’hi vaig posar.

Primer vaig planxar fiselina termoadhesiva per la part interior dels estrips i després vaig fer uns aplics a la part exterior, enganxats amb paper termoadhesiu de doble cara i cosits amb punt de festó.

A la part de davant em vaig decidir fer un cor, i a la  part de darrera, com que l’estrip era més gran  vaig posar primer un retall de tela texana (com si fos una tireta tapant una ferida) rematat amb una estrelleta i una papallona.

P1160108

P1160110 P1160135

Ara en Richard (el meu marit) vol que li arregli els seus texans ! Hauré de pensar en alguna cosa diferent, perquè no crec que vulgui floretes ni cors !

Potser provaré això: Essential blue jean mending method–Tutorial!

 


 

MENDED JEANS

Yuppie ! I can wear again my old pair of jeans! I have several and newer ones , but these are so comfortable !

At first, the rips were still small and actually looked quite “cool’, but as I wore the jeans very often, the rips became increasingly larger, and finally I stopped wearing them when a big tear appeared at the backside!

It was one of the things that I had been meaning to do for a long time. And eventually I did it .

First I ironed fusible interfacing on the inside of the tears and then I did some appliqué on the outside, with double sided fusible web, then I sew the appliqués with overstitch.

On the front I decided to make a heart, and at the back, as there was the biggest tear, I stuck a piece of denim ( like a bandage covering a wound ) and topped  it with a star and a butterfly.

Now Richard (my husband) wants me to fix his jeans! So I’ll have to think of something different, because I don’t think he’ll want flowers or hearts !

I may try thisEssential blue jean mending method–Tutorial!

ripped jeans P1160108 P1160110 P1160135 Amended jeans P1160139 P1160099

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on Novembre 21, 2014 by in Apedaçant - Mending.
Follow Smartistika on WordPress.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Google+

